קטגוריות
Uncategorized

יש לכם 3 שניות בדיוק, נצלו אותם!

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר והראש שלכם מתחיל להסתובב? עומס של צבעים, מילים ואייקונים משמשים בערבוביה, אתם רק רוצים להגיע ליציאה הקרובה…

בשפה מקצועית קוראים לזה 'חוויית משתמש'!

האם חשבתם פעם, מה המשותף לריח של שאנל בדיוטי פרי, למוכרת החביבה בחנות הצעצועים ולשוקולדים שנמצאים בכניסה לסופר מרקט?

כל אלה הם חלק מחוויית המשתמש שלנו, הם עובדים על כל החושים שלנו ומספקים חוויה שמעוררת את החשק שלנו להישאר כמה שיותר בחנות ולקנות עוד ועוד דברים חדשים, לפעמים מבלי שאפילו נשים לב.

אותו רעיון בעצם, עובד גם באתרי האינטרנט, אך מכיוון שבאינטרנט חוויית הרכישה היא שונה ובהיעדר החושים הטבעיים, עלינו לנצל את חוש הראיה והדמיון על מנת לספק לגולשים את החוויה שתשאיר אותם כמה שיותר זמן באתר או בדף שלנו, ליהנות מהחוויה הזאת.

המחקרים מוכיחים שלגולש ממוצע יש 3 שניות בדיוק כדי להחליט האם להישאר באתר או לא ולכן המומחיות היא לתפוס אותו מיד בכניסה לאתר ולתת לו הרגשה נוחה ונעימה שתגרום לו להישאר ולראות מה יש לנו להציע, לפעמים נוסיף צלילים עדינים בכניסה לאתר, מבצעים שיגרו אותו להישאר ועוד, אך החלק העיקרי של חוויית המשתמש הוא הנראות של האתר והצורך לא להכביד על העיניים של הגולש, החוויה הזאת נבנית באמצעות אפיון נכון, מיקום מדויק של האלמנטים השונים, הצבעים השונים והקומפוזיציה של האתר,

חלק לא פחות חשוב הוא בהשלמת תהליך הרכישה באתר: מה קורה כשהלקוח מוסיף לסל? אילו חיוויים הוא מקבל כשהוא בוחר צבע למוצר? איך הוא מבצע פניה לשירות לקוחות? האם הוא צריך להירשם לאתר ואיך נראה תהליך הרישום? איך הוא משתף תוכן? איך הוא משלם? ועוד…

כשאתם בונים אתר לעסק שלכם, חשוב מאוד שתשקיעו בחוויית המשתמש ובאפיון נכון של האתר, אחרת ההשקעה שלכם עלולה לרדת לטמיון ובדיגיטל במיוחד אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, זאת למה? ראשית כי לקוח שברח מהאתר שלכם לא ייכנס לשם בחזרה, בדיוק כמו לקוח שקיבל שירות גרוע בחנות ומבטיח לעצמו לא לחזור לשם יותר.

בדיגיטל זה משמעותי עוד יותר מכיוון שגוגל מזהה את תנועת הלקוחות שלנו, ברגע שהיא רואה שהלקוחות לא נשארים מספיק זמן באתר, היא מזהה שהאתר הזה פחות חשוב ללקוחות והיא מורידה אותו בתוצאות החיפוש, כך שאפיון לא נכון עלול להפיל את האתר שלכם לדף השני והשלישי בתוצאות החיפוש בגוגל ויידרש מכם הרבה זמן, מאמץ וכסף על מנת להחזיר אותו לקדמת התוצאות.

רוצים אתר טוב עם חוויית משתמש טובה שתביא לכם זרימה חזקה של לקוחות? דברו אתנו ללא התחייבות וניתן לכם הצעה משתלמת במיוחד.

 

כן, אני רוצה להתעניין באתר חדש לעסק שלי, אשמח לקבל פרטים נוספים >

קטגוריות
Uncategorized

מי נתן לך רישיון?

רגע לפני שאתם מעלים את האתר שלכם לאוויר, חשוב מאוד שתבדקו כמה פרמטרים שבעזרתם תוכלו לבדוק האם האתר שלכם אכן בנוי בצורה טובה.

 

רספונסיבי, ממותג, ממוקד ומניע לפעולה, כל זה רק חלק מרשימת הרכיבים ההכרחיים לעיצוב אתרים לעסקים, אז לפני שאתם עולים לאוויר עם אתר, בואו נעבור על רשימת הדברים שאתם צריכים לבדוק כדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה חלקה וטובה.

הנעה לפעולה

בניה טובה ועיצוב מוצלח הם כאלה שמושכים את הגולשים לבצע פעולה ולהפוך ללקוחות. כדי שהאתר יביא לכם תוצאות, הוא צריך, קודם כל להבליט את כפתורי הקריאה לפעולה, הם צריכים לצעוק מכל פינה “כאן יש את מה שאתם צריכים, אם רק תלחצו

הביטחון זה הכל

היתרון הגדול של אתרי האינטרנט הוא שרוב הרכישות מתבצעות דרכם, בשונה מהרשתות החברתיות. לכן, אתר טוב הוא אתר דינאמי שמאפשר ללקוחות להגיב ולבצע פעולות בנוחות ובביטחון מכל מקום, חשוב מאוד להשקיע בבטיחות של הגולשים, לוודא שפרטי האשראי שהם מכניסים לאתר לא יפלו לידיים זרות ובכלל לדאוג לסודיות ולביטחון של הגולשים.

 

רספונסיביות

מחקרים מראים שיותר מ- % 70 מהגולשים, נכנסים לאתרים דרך הנייד והטאבלט. זה מחייב אתכם להתאים את עיצוב האתר לגלישה במסכים שונים, אתר שייראה טוב ויהיה נח לגלישה מכל מסך.

עיצוב אתרים היא משימה לא פשוטה אבל אם עושים אותה עם מקצוענים תקבלו אתר עם חווית גלישה אופטימאלית בכל מדיה נבחרת, בנייד, בטאבלט, במחשב או בכל כלי אחר, חשוב להקפיד על כפתורים נוחים, חלוקת טקסט מתאימה ועוד.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני (SEO)  מתייחס לפעולות שננקטות לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. הקידום האורגני הוא תהליך שיכול לקחת חודשים רבים אך חיוני מאוד לאתר.

בשונה מ'קידום ממומן' שאפקטיבי רק כל זמן שאתם משלמים על הקידום, הקידום האורגני כאן בשביל להשאיר אתכם בקדמת הבמה, בניה נכונה של האתר ותנועת לקוחות איכותית (בלי לקוחות שבורחים מיד מהאתר) יכולה לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה התוצאות בלי לשים על זה שקל, זה יכול להיות באמצעות אופטימיזציה, בניית קישורים טובה, כתיבת תוכן ושיפור חווית המשתמש באתר.

רוצים לראות דוגמאות לאתר מנצח? היכנסו לכאן ותראו >>> 

קטגוריות
Uncategorized

מי עיצב לך את האתר?

כל בעל עסק שרוצה להעלות את האתר שלו לאוויר יודע שהמשימה הקשה ביותר היא בחירת המעצב, במיוחד כשההיצע כל כך גדול, איך באמת תדעו האם בחרתם נכון?

 

למה לא לבנות לבד?

בשנים האחרונות פרץ לחיינו הטרנד החדש של "עשה זאת בעצמך" בעיקר בתחום בניית האתרים, בעיקר בגלל השאלה, למה לשלם כמה אלפי שקלים לבונה אתרים, אם בסוף אתה יכול לעשות את זה בעצמך… אך כיום הרבה מבינים שלצד היתרונות, ישנם גם לא מעט חסרונות רבים.

ראשית, חשוב לזכור שהאתר הוא כרטיס הביקור שלכם, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, וכמו שלא תגיעו לפגישה עסקית עם חליפה שתפרתם בעצמכם וכרטיס שעשיתם לבד בוורד, באותה מידה אתם לא יכולים לתת את הרושם הראשוני ללקוח שלכם בדיגיטל באמצעות אתר לא מקצועי, חשוב שהאתר שלכם ישדר מקצועיות ואיכות, ואתר שבניתם בעצמכם, יפה ככל שיהיה, תמיד יראה פשוט יותר.

בוני אתרים מקצועיים יודעים בדיוק כיצד ללכוד את תשומת הלב של הגולשים, איך לגרום להם לרצות להישאר באתר ולרכוש את מה שאתם רוצים, מעצב מקצועי ידאג שהאתר יהיה בעל קו עיצובי אחיד, והעיצובים גרפיים שנעשו על ידי מעצבי אתרים מקצועיים במיוחד בשבילכם, תמיד ייראו טוב יותר מעיצובים מוכנים מראש.

מעבר לעיצוב ובניית האתר עצמו, חשוב גם לשים לב למה שנלווה לאתר ולא פחות חשוב, איכות התוכן והכתיבה השיווקית, קידום האתר במנועי חיפוש, פרסום ברשתות החברתיות ועוד, במיוחד אם אתם רוצים להגיע למקומות גבוהים בדירוג מנועי החיפוש.

 

אז במי לבחור: מעצב עצמאי או משרד פרסום דיגיטלי?

ההחלטה עם מי לעבוד ובמי לבחור היא לא פשוטה כלל, כאשר מצד אחד, עבודה עם חברות פרסום גדולות מרתיעה בעלי עסק רבים. שאלות כמו, איזה מספר אני ברשימת הלקוחות של המשרד, האם יתייחסו מספיק לרצונות שלי, האם לא עדיף ללכת למישהו שיראה רק אותי ואת העסק שלי וגם כמובן הכסף, יש תחושה שהעלות של בניית אתר בחברת פרסום היא גדולה יותר (מה שלא תמיד נכון).

אך מצד שני בהשוואה לעבודה מול מעצב עצמאי (פרילנס), ישנם יתרונות שלא כדאי לפספס. דבר ראשון, היכולת לעבוד מול סוללת מומחים שיתנו לכם מכלול רחב בנבכי עולם הדיגיטל והתכנות ולא רק מעצבת שלא בטוח שיש לה את הכלים המתאימים לכל מה שהעסק שלכם דורש, בנוסף הזמינות ורמת ההשקעה שמשרד פרסום יכול לתת לאתר שלכם ללא הגבלת זמן וכסף, מה שלא נכון בבונה אתר בודד. לא פחות חשוב זה הקידום במנועי חיפוש, רוב העסקים מעדיפים לעבוד מול משרד מקצועי וגדול שנותן את כל הכלים לעסק שלכם ולקידום שלו ברשת.

נקודה נוספת היא המינוף שמשרד פרסום יכול לתת לכם ברמה ההיקפית מסביב לאתר, ברמת הפרסום, המיתוג והקידום, עם כלים שאין לפרילנסר שאתם מכירים, כשיש לכם אתר ברשת ואין לכם איך להביא תנועת לקוחות, חבל על ההשקעה באתר, משרד פרסום יידע לתת לכם את המעטפת המשלימה שתהפוך את ההשקעה שלכם לכדאית במיוחד.

 

כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון

היכנסו לגלריה

ראשית, בדקו את הגלריה של החברה: היכנסו לתיק העבודות של החברה אותה אתם רוצים לבחור ובדקו,  האם האתרים שהחברה בונה הם ברמה גבוהה, האם האתרים מעוצבים בהתאם לסטנדרט הקבוע היום בשוק? האם הם מותאמים למובייל (רספונסיביים) והאם חווית המשתמש היא טובה?

 

שימו לב לפרטים

חשוב לבדוק מול מי החברה עובדת, מול לקוחות קטנים או אולי רק עם חברות גדולות ומוכרות בשוק? האם החברה מתמחה בסגנון אחד של אתרים, או שמדובר בחברה שבנתה אתרים ללקוחות שונים מתחומים מגוונים?

 

קבלו המלצות

בכל אתר ישנו קרדיט בתחתית העמוד, בו ניתן קרדיט לחברה המבצעת, אזרו אומץ ודברו עם בעל העסק. היום מקובל מאוד להרים טלפון ולברר, האם הם מרוצים מהשירות שהם קיבלו, מה רמת התנועה באתר והאם הם ממליצים לכם לבנות את האתר שלכם כמותם, זה ייקח לכם דקה של אי נעימות ויחסוך לכם המון שעות של אי נוחות…

תחשבו על עצמכם

בדיגיטל אין כל כך משמעות למיקום הגיאוגרפי, אך עדיין, אם חשוב לכם להיפגש עם הצוות שיושב על האתר שלכם, להדריך אותם באופן אישי ולעמוד מקרוב אחר ביצוע האתר, חשוב שתדעו היכן המשרד ממוקם כך שתוכלו להתנהל מולם באופן ישיר בפגישות אישיות במשרד, אחד היתרונות במשרד פרסום הוא שתמיד תוכלו לעמוד מקרוב אחר העבודה בלי להרגיש שאתם מפריעים למישהו…

רוצים לבנות אתר משלכם לעסק? אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.