מי עיצב לך את האתר?

כל בעל עסק שרוצה להעלות את האתר שלו לאוויר יודע שהמשימה הקשה ביותר היא בחירת המעצב, במיוחד כשההיצע כל כך גדול, איך באמת תדעו האם בחרתם נכון?

 

למה לא לבנות לבד?

בשנים האחרונות פרץ לחיינו הטרנד החדש של "עשה זאת בעצמך" בעיקר בתחום בניית האתרים, בעיקר בגלל השאלה, למה לשלם כמה אלפי שקלים לבונה אתרים, אם בסוף אתה יכול לעשות את זה בעצמך… אך כיום הרבה מבינים שלצד היתרונות, ישנם גם לא מעט חסרונות רבים.

ראשית, חשוב לזכור שהאתר הוא כרטיס הביקור שלכם, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, וכמו שלא תגיעו לפגישה עסקית עם חליפה שתפרתם בעצמכם וכרטיס שעשיתם לבד בוורד, באותה מידה אתם לא יכולים לתת את הרושם הראשוני ללקוח שלכם בדיגיטל באמצעות אתר לא מקצועי, חשוב שהאתר שלכם ישדר מקצועיות ואיכות, ואתר שבניתם בעצמכם, יפה ככל שיהיה, תמיד יראה פשוט יותר.

בוני אתרים מקצועיים יודעים בדיוק כיצד ללכוד את תשומת הלב של הגולשים, איך לגרום להם לרצות להישאר באתר ולרכוש את מה שאתם רוצים, מעצב מקצועי ידאג שהאתר יהיה בעל קו עיצובי אחיד, והעיצובים גרפיים שנעשו על ידי מעצבי אתרים מקצועיים במיוחד בשבילכם, תמיד ייראו טוב יותר מעיצובים מוכנים מראש.

מעבר לעיצוב ובניית האתר עצמו, חשוב גם לשים לב למה שנלווה לאתר ולא פחות חשוב, איכות התוכן והכתיבה השיווקית, קידום האתר במנועי חיפוש, פרסום ברשתות החברתיות ועוד, במיוחד אם אתם רוצים להגיע למקומות גבוהים בדירוג מנועי החיפוש.

 

אז במי לבחור: מעצב עצמאי או משרד פרסום דיגיטלי?

ההחלטה עם מי לעבוד ובמי לבחור היא לא פשוטה כלל, כאשר מצד אחד, עבודה עם חברות פרסום גדולות מרתיעה בעלי עסק רבים. שאלות כמו, איזה מספר אני ברשימת הלקוחות של המשרד, האם יתייחסו מספיק לרצונות שלי, האם לא עדיף ללכת למישהו שיראה רק אותי ואת העסק שלי וגם כמובן הכסף, יש תחושה שהעלות של בניית אתר בחברת פרסום היא גדולה יותר (מה שלא תמיד נכון).

אך מצד שני בהשוואה לעבודה מול מעצב עצמאי (פרילנס), ישנם יתרונות שלא כדאי לפספס. דבר ראשון, היכולת לעבוד מול סוללת מומחים שיתנו לכם מכלול רחב בנבכי עולם הדיגיטל והתכנות ולא רק מעצבת שלא בטוח שיש לה את הכלים המתאימים לכל מה שהעסק שלכם דורש, בנוסף הזמינות ורמת ההשקעה שמשרד פרסום יכול לתת לאתר שלכם ללא הגבלת זמן וכסף, מה שלא נכון בבונה אתר בודד. לא פחות חשוב זה הקידום במנועי חיפוש, רוב העסקים מעדיפים לעבוד מול משרד מקצועי וגדול שנותן את כל הכלים לעסק שלכם ולקידום שלו ברשת.

נקודה נוספת היא המינוף שמשרד פרסום יכול לתת לכם ברמה ההיקפית מסביב לאתר, ברמת הפרסום, המיתוג והקידום, עם כלים שאין לפרילנסר שאתם מכירים, כשיש לכם אתר ברשת ואין לכם איך להביא תנועת לקוחות, חבל על ההשקעה באתר, משרד פרסום יידע לתת לכם את המעטפת המשלימה שתהפוך את ההשקעה שלכם לכדאית במיוחד.

 

כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון

היכנסו לגלריה

ראשית, בדקו את הגלריה של החברה: היכנסו לתיק העבודות של החברה אותה אתם רוצים לבחור ובדקו,  האם האתרים שהחברה בונה הם ברמה גבוהה, האם האתרים מעוצבים בהתאם לסטנדרט הקבוע היום בשוק? האם הם מותאמים למובייל (רספונסיביים) והאם חווית המשתמש היא טובה?

 

שימו לב לפרטים

חשוב לבדוק מול מי החברה עובדת, מול לקוחות קטנים או אולי רק עם חברות גדולות ומוכרות בשוק? האם החברה מתמחה בסגנון אחד של אתרים, או שמדובר בחברה שבנתה אתרים ללקוחות שונים מתחומים מגוונים?

 

קבלו המלצות

בכל אתר ישנו קרדיט בתחתית העמוד, בו ניתן קרדיט לחברה המבצעת, אזרו אומץ ודברו עם בעל העסק. היום מקובל מאוד להרים טלפון ולברר, האם הם מרוצים מהשירות שהם קיבלו, מה רמת התנועה באתר והאם הם ממליצים לכם לבנות את האתר שלכם כמותם, זה ייקח לכם דקה של אי נעימות ויחסוך לכם המון שעות של אי נוחות…

תחשבו על עצמכם

בדיגיטל אין כל כך משמעות למיקום הגיאוגרפי, אך עדיין, אם חשוב לכם להיפגש עם הצוות שיושב על האתר שלכם, להדריך אותם באופן אישי ולעמוד מקרוב אחר ביצוע האתר, חשוב שתדעו היכן המשרד ממוקם כך שתוכלו להתנהל מולם באופן ישיר בפגישות אישיות במשרד, אחד היתרונות במשרד פרסום הוא שתמיד תוכלו לעמוד מקרוב אחר העבודה בלי להרגיש שאתם מפריעים למישהו…

רוצים לבנות אתר משלכם לעסק? אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.