מי נתן לך רישיון?

רגע לפני שאתם מעלים את האתר שלכם לאוויר, חשוב מאוד שתבדקו כמה פרמטרים שבעזרתם תוכלו לבדוק האם האתר שלכם אכן בנוי בצורה טובה.

 

רספונסיבי, ממותג, ממוקד ומניע לפעולה, כל זה רק חלק מרשימת הרכיבים ההכרחיים לעיצוב אתרים לעסקים, אז לפני שאתם עולים לאוויר עם אתר, בואו נעבור על רשימת הדברים שאתם צריכים לבדוק כדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה חלקה וטובה.

הנעה לפעולה

בניה טובה ועיצוב מוצלח הם כאלה שמושכים את הגולשים לבצע פעולה ולהפוך ללקוחות. כדי שהאתר יביא לכם תוצאות, הוא צריך, קודם כל להבליט את כפתורי הקריאה לפעולה, הם צריכים לצעוק מכל פינה “כאן יש את מה שאתם צריכים, אם רק תלחצו

הביטחון זה הכל

היתרון הגדול של אתרי האינטרנט הוא שרוב הרכישות מתבצעות דרכם, בשונה מהרשתות החברתיות. לכן, אתר טוב הוא אתר דינאמי שמאפשר ללקוחות להגיב ולבצע פעולות בנוחות ובביטחון מכל מקום, חשוב מאוד להשקיע בבטיחות של הגולשים, לוודא שפרטי האשראי שהם מכניסים לאתר לא יפלו לידיים זרות ובכלל לדאוג לסודיות ולביטחון של הגולשים.

 

רספונסיביות

מחקרים מראים שיותר מ- % 70 מהגולשים, נכנסים לאתרים דרך הנייד והטאבלט. זה מחייב אתכם להתאים את עיצוב האתר לגלישה במסכים שונים, אתר שייראה טוב ויהיה נח לגלישה מכל מסך.

עיצוב אתרים היא משימה לא פשוטה אבל אם עושים אותה עם מקצוענים תקבלו אתר עם חווית גלישה אופטימאלית בכל מדיה נבחרת, בנייד, בטאבלט, במחשב או בכל כלי אחר, חשוב להקפיד על כפתורים נוחים, חלוקת טקסט מתאימה ועוד.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני (SEO)  מתייחס לפעולות שננקטות לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. הקידום האורגני הוא תהליך שיכול לקחת חודשים רבים אך חיוני מאוד לאתר.

בשונה מ'קידום ממומן' שאפקטיבי רק כל זמן שאתם משלמים על הקידום, הקידום האורגני כאן בשביל להשאיר אתכם בקדמת הבמה, בניה נכונה של האתר ותנועת לקוחות איכותית (בלי לקוחות שבורחים מיד מהאתר) יכולה לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה התוצאות בלי לשים על זה שקל, זה יכול להיות באמצעות אופטימיזציה, בניית קישורים טובה, כתיבת תוכן ושיפור חווית המשתמש באתר.

רוצים לראות דוגמאות לאתר מנצח? היכנסו לכאן ותראו >>>